ساندویچ پانل سردخانه ای 08644433820
تبلیغات
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
تاریخ : 29 تير 1396
نویسنده : ماموت پانل دلیجان

ورق های تشکیل دهنده ساندویچ پانل

در صنعت ساختمان سازی و یا ساخت کانکس از ورق های فلزی استفاده می شود. یکی از این نوع ورق ها ساندویچ پانل است که به دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تقسیم می شود که در ساختمان سازی و ساخت کانکس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای ساخت ساندویچ پانل از ورق استیل و یا ورق های فولادی استفاده می شود که در ادامه مطلب به چند نوع آن اشاره خواهیم کرد.

ورق های تشکیل دهنده ساندویچ پانل

ورق روغنی

از پر ترفدار ترین ورق ها ورق روغنی است که با استفاده از تکنولوژی نورد سرد تولید می شود. نورد سرد نوعی فرآیند است که در آن ورق با ضخامت بالا را تبدیل به ورقی با ضخامت پایین می کنند. چون این ورق با استفاده از نورد سرد تولید می شود از کیفیت عالی برخوردار است و بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که بخواهند از ورق برای ظاهر جسم استفاده کنند.

ورق گالوانیزه

این ورق با روی گالوانیزه شده است. گالوانیزه شدن این ورق به این معنا است که فولاد را با فلز روی می پوشانند و این کار به گونه ای صورت می گیرد که ورق آهن را درون حوضچه مذاب غوطه ور می کنند که این کار باعث جلوگیری آن از خوردگی می شود. این فلز حتی اگر ترک هم بردارد باز هم در مقابل زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد.

ورق گالوانیزه رنگی

این ورق نیز دقیقا مانند ورق گالوانیزه است و تنها تفاوت آن رنگی بودن آن است که زیبایی قابل توجهی دارند. از این ورق ها بیشتر در ساخت کانکس و سقف شیروانی ها و خودرو سازی استفاده می شود. این ورق با رنگ های متفاوت از ضخامت 0.18 میلیمتر تا 0.7 میلیمتر موجود است.

ورق سیاه

 ورق سیاه کاملا برعکس ورق روغنی است. به این منظور که این ورق با استفاده از تکنولوژی نورد گرم و در دمای بالا ساخته می شود و به همین دلیل ظاهری مات دارد. از این ورق بیشتر در صنعت ساختمان سازی، تانکر سازی، خودرو سازی و... کاربرد دارد.


ساندویچ پانل دیواری -ساندویچ پانل سقفی دلیجان-09128663820]]>

ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری 09128663820

پاور بانک شارژر پاور بانک گن لاغری جیانتی پاور بانک خرید گن مردانه ساعت دیواری پاور بانک ست خیاطی همه کاره چرخ گوشت دستی خانگی خرید توپ لباسشویی 5040 عینک آفتابی استاندارد شارژر همراه آچار همه کاره آی نام فانی بافت دستکش سیلور تاچ خرید ساعت مچی کاسیو توپ لباسشویی مجیک فروشگاه ساعت مچی فروش عینک آفتابی مارک ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی مردانه گن لاغری هاست لینوکس آچار آی نام تبادل لینک خرید پتو اسناگی خرید ساعت هات بانز گیرنده دیجیتال خرید شلمن خرید عینک آفتابی مردانه ساعت مچی زنانه خرید ساعت مردانه خرید عینک اینترنتی عینک آفتابی پتوی اسناگی خرید اینترنتی چراغ خواب شلمن خرید اینترنتی گن لاغری عینک آفتابی مردانه خرید ساعت کاسیو حباب ساز جاگل بابل شارژر همراه پاور بانک